Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine toysharing.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZeKom-1).

Splošni pogoji poslovanja zajemajo pravice in dolžnosti kupca in spletne trgovine toysharing.si (v nadaljevanju ponudnik, spletna trgovina ali prodajalec) ter urejajo poslovni odnos med njima.

Spletna trgovina si pridržuje pravico spremembe splošnih pogojev poslovanja, brez predhodnega obvestila o spremembi. Splošni pogoji poslovanja, veljavni na dan naročila, so za kupca zavezujoči, zato vam svetujemo, da si jih vedno preberete zaradi morebitnih sprememb. Kupec je ob vsaki oddaji naročila tudi opozorjen na splošne pogoje poslovanja in mora označiti, da je z njimi seznanjen.

 

Osnovni podatki ponudnika

Ime: Marija Radović S.P.
Naslov:  Voklo 20a, Šenčur
Davčna številka:  14720698
Zavezanec za DDV:  ne
Matična številka:  8858209000
Datum vpisa v register:  01.05.2022
Elektronski naslov:  info@toysharing.si

 

Dostopne informacije

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, davčna in matična številka),

• kontaktne podatke, ki jih uporabnik potrebuje za hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),

• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,

• dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

• pogoji dostave proizvoda ali izvršitvene storitve (način, kraj in rok dostave),

• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,

• način plačila in dostave ter stroške dostave,

• rok v katerem je še možno odstopiti od pogodbe,

• pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktnih osebah.

 

Ponudbe, cene, dobavni roki

Cena v spletni trgovini toysharing.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Cene so brez DDV in so v evrih. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Spletna stran toysharing.si obratuje neprekinjeno, razen v primeru tehničnih motenj in nujnih vzdrževalnih del. O predvidenem roku dostave so kupci obveščeni preko spletne strani in preko elektronske pošte.

 

Postopek nakupa

1. Tehnični koraki, ki vodijo do sklenitve pogodbe o izposoji

V postopku nakupa so uporabniku (kupcu) na voljo naslednji tehnični koraki:

  • prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če si je uporabnik (kupec) že predhodno oblikoval uporabniški račun (glej tudi točko 1.);

  • iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini;

  • izbor izdelka za nakup;

  • dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico;

  • določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici;

  • pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta obračuna;

  • izbor načina dostave izdelka;

  • izbor načina plačila;

  • pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave, če se ti obračunajo ter

  • potrditev in oddaja naročila ter s tem zaključek nakupa.

2. Tehnološka sredstva, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila

Pred oddajo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • vidi in pregleda, katere izdelke je izbral in dodal v nakupovalno košarico;

  • vidi in pregleda ceno posameznega izdelka ter skupno ceno celotne izbrane količine posameznega izdelka;

  • spreminja izbrano količino posameznega izdelka in izračuna novo ceno tako spremenjene količine;

  • odstranjuje izbrane izdelke, ki jih ne želi kupiti, iz nakupovalne košarice.

Pred potrditvijo naročila je uporabniku (kupcu) prek grafičnega uporabniškega vmesnika omogočeno, da s takojšnjim učinkom, enostavno in brez težav:

  • spreminja izbrani način dostave izdelka;

  • spreminja izbrani način plačila ter

  • pregleduje in potrjuje posamezne spremembe.

3. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila uporabnik (kupec) od Trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima uporabnik (kupec) možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica uporabnik (kupec) po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila. Uporabniku (kupcu) so v njegovem profilu na spletni strani Trgovca vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini posameznega naročila.

4. Naročilo potrjeno

Če uporabnik (kupec) naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Trgovec po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira uporabnika (kupca) na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila Trgovec uporabnika (kupca) po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Pogodba o najemu naročenih izdelkov med uporabnikom (kupcem) in Trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

5. Blago odpremljeno

Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi in odpošlje oz. se po pogovoru s kupcem zmeni za čas dostave. V elektronskem sporočilu iz prejšnjega stavka Trgovec pouči uporabnika (kupca) tudi o politiki vračila izdelkov ter ga seznani s kontaktnimi osebami za primer pritožbe ali zamude pri dostavi.

 

Vračilo izposojene igrače

Uporabnik mora igračo vrniti najkasneje na datum, ki je bil dogovorjen ob izposoji, ali na naslednji možni datum dostave v regijo uporabnika.
Če se igrača ne vrne pravočasno in izposoja ni podaljšana za še en mesec, bomo poskušali vzpostaviti stik prek vaše telefonske številke. Za utemeljene razloge zamude na vaši strani ne bo dodatnih stroškov. V primeru, da se ne odzovete na poslano e-pošto in klice ter nimata utemeljenih razlogov za zamudo pri vračilu, vam bomo zaračunali dnevno zamudo v znesku 1 € za vsako nevrnjeno igračo.

Če igrače niso vrnjene, bomo uporabnika opozorili s pisnimi opomini, ki jih bomo poslali po pošti. Najprej bomo poslali dva opomina, pri čemer bo drugi opomin poslan priporočeno. Vsak opomin vsebuje izpis nevrnjenih igrač in datum izposoje, ceno opomina v znesku zamudnine, izračunane na dan izdelave opomina, pri čemer se stroški zamudnine in opominov seštevajo. Uporabnik je dolžan pregledati izpis na opominu in takoj sporočiti pripombe. Kasnejše reklamacije ne bodo upoštevane.

Če uporabnik kljub opominu igrač ne vrne ali ne poravna terjatev, podjetje Marija Radović s.p dolgove terja sama ali primer preda pooblaščenim izterjevalcem ali sodišču. Stroški izterjave se bodo zaračunali v skladu s cenikom pooblaščene organizacije za izterjavo. Za potrebe izterjave so osebne podatke uporabniki obravnavali v skladu z zakonskimi določili o varstvu osebnih podatkov.