Montessori materiali za učenje jezika za otroke, stare od 2 do 9 let

Montessori pristop k učenju jezika omogoča otrokom, da se jezika učijo na naraven, samostojen in izkustven način. Montessori materiali spodbujajo raziskovanje, krepitev fine motorike in pomagajo otrokom razumeti strukturo jezika. V tem blogu bomo raziskali ključne Montessori materiale, ki podpirajo razvoj jezika od zgodnjih let do devetega leta starosti.

1. Jezikovne kartice (Language Cards)

image

Kdaj jih uvajamo: od 2. leta dalje
Koristi: Spodbujajo prepoznavanje predmetov, živali, barv in oblačil ter razširjajo otrokovo besedišče.
Kaj se otrok nauči: S karticami otroci povezujejo besede in slike, kar omogoča gradnjo začetnih jezikovnih osnov.
Način uporabe: Kartice postavimo pred otroka in ga povabimo, da pove imena slik, ki jih vidi. Kasneje lahko dodajamo bolj kompleksne kategorije. Kartice lahko tudi sami doma naredimo za tista področja , ki so v tem trenutku otroku zanimiva.

2. Peščene črke (Sandpaper Letters)

image 1

Kdaj jih uvajamo: med 3. in 4. letom
Koristi: Povečujejo občutek za pisanje in prepoznavanje črk skozi otip.
Kaj se otrok nauči: Sledi črkam s prstom, kar mu pomaga pri učenju pisanja in kasneje branja.
Način uporabe: Otrok sledi črkam s prstom, medtem ko jih učitelj glasno poimenuje.

3. Premična abeceda (Moveable Alphabet)

premicna

Kdaj jih uvajamo: od 4. leta dalje
Koristi: Pomagajo otrokom sestavljati besede in enostavne stavke brez pisanja.
Kaj se otrok nauči: Razvija osnovne veščine branja, razumevanje besed in sestavo stavkov.
Način uporabe: Otrok postavi črke v vrstni red, da sestavi besede, kar omogoča sestavljanje besed in stavkov, še preden se nauči pisati s svinčnikom.

4. Pisanje na tablici (Chalkboard Writing)

image 7
image 6

Kdaj jih uvajamo: med 4. in 5. letom
Koristi: Spodbuja koordinacijo med očmi in rokami ter trenira gibanje pisanja.
Kaj se otrok nauči: Osnovne gibe, potrebne za pisanje črk in številk.
Način uporabe: Otrok uporablja tablo za pisanje črk, besed ali številk, da vadi gibanje pisanja in koordinacijo.

5. Bralne kartice (Reading Cards)

image

Kdaj jih uvajamo: med 5. in 6. letom
Koristi: Omogočajo otrokom, da prepoznajo besede in besedne zveze ter jih povezujejo z objekti ali slikami.
Kaj se otrok nauči: Razvija osnovno razumevanje branja in širjenje besedišča.
Način uporabe: Otroku pokažemo kartico z besedo, ki jo nato poveže z ustreznim predmetom ali sliko.

6. Gramatikalne škatle (Grammar Boxes)

image 8
Image 99

Kdaj jih uvajamo: od 7. leta dalje
Koristi: Pomagajo otrokom razumeti strukturo jezika, vključno s samostalniki, glagoli, pridevniki itd. Vsaka vrsta beseda je označena s posebnim geometrijskim likom ali telesom.Tako se otroci učijo o vseh teh jezikovnih konceptih na strukturiran in vizualno privlačen način.
Kaj se otrok nauči: Prepoznavati in uporabljati različne besedne vrste.
Način uporabe: Otrok uporablja kartice v različnih barvah, ki predstavljajo različne besedne vrste, in jih postavi v ustrezna mesta v stavku.

7. Sintaktična analiza (Sentence Analysis)

image 9

Kdaj jih uvajamo: med 8. in 9. letom
Koristi: Pomaga pri razumevanju kompleksnejših stavčnih struktur.
Kaj se otrok nauči: Kako so stavki zgrajeni, kar pripomore k bolj zapletenemu pisanju in razumevanju besedil.
Način uporabe: Otrok analizira stavke in razporedi besede glede na njihovo vlogo v stavku.


Montessori materiali so zasnovani tako, da podpirajo razvoj jezika skozi vse otroštvo. Vsak material omogoča otroku, da na aktiven in zabaven način gradi svoje jezikovne sposobnosti. Na spletu je na voljo veliko YouTube videoposnetkov, kjer si lahko pogledate, kako materiale ustrezno predstaviti otroku – preprosto poiščite ime materiala v angleščini! Če želite Montessori materiale preizkusiti doma, jih lahko najamete na naši spletni strani.

Več objav:

TOYSHARING, Vse najboljše!!!

Vse se je začelo zaradi tega fantka. Sledili sva Montessori metodi od rojstva in opazovali, kako dobro se razvija. Toda nakup Montessori materialov vsakih nekaj